DEŇ 1: SILOVÝ TRÉNING

Silový tréning zahŕňa vykonávanie fyzických cvičení, ktoré sú navrhnuté na zvyšovanie sily a vytrvalosti.

DEŇ 2: HORNÁ ČASŤ TELA

Kľuky sú rýchlym a efektívnym cvičením na budovanie sily hornej časti tela. Keď sú vykonávané správne, môžu tiež posilniť dolnú časť chrbta a stred tela.

DEŇ 3: INTERVALOVÝ TRÉNING

Intervalový tréning jednoducho strieda krátke impulzy (približne 30 sekúnd) intenzívnej aktivity s dlhšími intervalmi (tri až štyri minúty) menej intenzívnej aktivity. Pomáha spaľovať viac kalórií a zlepšuje aeróbnu kapacitu.

DEŇ 4: CELÉ TELO

Ak sa chystáte zbaviť telesného tuku, je tréning celého tela skvelou voľbou pre začiatok.

DEŇ 5: VYTRVALOSTNÝ TRÉNING

Vytrvalostný tréning má mnoho pozitívnych účikov na zdravie, vrátane zrýchlenia metabolizmu a znižovania rizika kardiovaskulárnych problémov.

DEŇ 6: TRÉNING NA JADRO TELA

Silné jadro vám poskytne lepšiu rovnováhu, pomôže udržať dobré držanie tela a vyhne sa problémom, ako je bolesť chrbta.

DEŇ 7: STATICKÝ SILOVÝ TRÉNING

Tieto statické cvičenia cielia na kľúčové svaly a bezpečne vás pripravia na dynamické, výbušné pohyby.

DEŇ 8: SILOVÝ TRÉNING

Silový tréning zahŕňa vykonávanie fyzických cvičení, ktoré sú navrhnuté na zvyšovanie sily a vytrvalosti.

DEŇ 9: HORNÁ ČASŤ TELA

Kľuky sú základné telesné cvičenie na rozvoj sily hornej časti tela, svalovej hmoty a výkonu pri výtlaku.

DEŇ 10: INTERVALOVÝ TRÉNING

Intervalový tréning jednoducho strieda krátke impulzy (približne 30 sekúnd) intenzívnej aktivity s dlhšími intervalmi (tri až štyri minúty) menej intenzívnej aktivity. Pomáha spaľovať viac kalórií a zlepšuje aeróbnu kapacitu.

DEŇ 11: JADRO TELA

Silné jadro vám poskytne lepšiu rovnováhu, pomôže udržať dobré držanie tela a vyhne sa problémom, ako je bolesť chrbta.

DEŇ 12: VYTRVALOSTNÝ TRÉNING

Vytrvalostný tréning má mnoho pozitívnych účikov na zdravie, vrátane zrýchlenia metabolizmu a znižovania rizika kardiovaskulárnych problémov.

DEŇ 13: ROVNOVÁHA

Vylepšená koordinácia počas tréningu rovnováhy sa odzrkadlí v koordinácii v každodennom živote.

DEŇ 14: STATICKÝ SILOVÝ TRÉNING

Tieto statické cvičenia cielia na kľúčové svaly a bezpečne vás pripravia na dynamické, výbušné pohyby.

DEŇ 15: SILOVÝ TRÉNING

Silový tréning zahŕňa vykonávanie fyzických cvičení, ktoré sú navrhnuté na zvyšovanie sily a vytrvalosti.

DEŇ 16: HORNÁ ČASŤ TELA

Kľuky sú účinným kardiovaskulárnym cvičením, ktoré podporuje zdravie srdca a znižovanie uloženého telesného tuku.

DEŇ 17: INTERVALOVÝ TRÉNING

Intervalový tréning jednoducho strieda krátke impulzy (približne 30 sekúnd) intenzívnej aktivity s dlhšími intervalmi (tri až štyri minúty) menej intenzívnej aktivity. Pomáha spaľovať viac kalórií a zlepšuje aeróbnu kapacitu.

DEŇ 18: CELÉ TELO

Cviky na celé telo sú fantastické, pretože sa zameriavajú súčasne na viac svalov.

DEŇ 19: VYTRVALOSTNÝ TRÉNING

Vytrvalostný tréning má mnoho pozitívnych účikov na zdravie, vrátane zrýchlenia metabolizmu a znižovania rizika kardiovaskulárnych problémov.

DEŇ 20: TRÉNING NA JADRO TELA

Silné jadro tela vám poskytne lepšiu rovnováhu, pomôže udržať správne držanie tela a vyhnúť sa problémom, ako sú napríklad bolesti chrbta.

DEŇ 21: STATICKÝ SILOVÝ TRÉNING

Tieto statické cvičenia cielia na kľúčové svaly a bezpečne vás pripravia na dynamické, výbušné pohyby.

DEŇ 22: SILOVÝ TRÉNING

Silový tréning zahŕňa vykonávanie fyzických cvičení, ktoré sú navrhnuté na zvyšovanie sily a vytrvalosti.

DEŇ 23: HORNÁ ČASŤ TELA

Jednou z najviac podceňovaných výhod kľukov je strečing, ktorý poskytujú bicepsom a chrbtovým svalstvom.

DEŇ 24: INTERVALOVÝ TRÉNING

Silový tréning zahŕňa vykonávanie fyzických cvičení, ktoré sú navrhnuté na zvyšovanie sily a vytrvalosti.

DEŇ 25: JADRO TELA

Svaly jadra tela (core) hrajú obrovskú úlohu vo vašich každodenných činnostiach, od vstávania z postele, po chôdzu po ulici... doslova vám pomáhajú zostať vo vzpriamenej polohe.

DEŇ 26:TRÉNING NA JADRO TELA

Silový tréning zahŕňa vykonávanie fyzických cvičení, ktoré sú navrhnuté na zvyšovanie sily a vytrvalosti.

DEŇ 27: ROVNOVÁHA

Dobrá rovnováha je dôležitá pre mnoho aktivít, ktoré robíme každý deň, napr. chôdza a chodenie po schodoch.

DEŇ 28: STATICKÝ SILOVÝ TRÉNING

Tieto statické cvičenia cielia na kľúčové svaly a bezpečne vás pripravia na dynamické, výbušné pohyby.

Nezabudni na zľavový kód CVICIMDOMA a získaj dodatočnú 20 % zľavu.

Posuň svoj tréning na vyšší level a dostaň sa do formy s prírodnými a účinnými produktmi na chudnutie.